Новий вчитель у НУШ

Чи мають вчителі індивідуально-особистісні та професійно-діяльнісні якості вчителя НУШ? Чи залишили у минулому урокодавство і почали мислити стратегічно? Чи вміють самостійно планувати освітній процес, пов’язуючи матеріал різних предметів у потрібну дитині цього віку цілість – картину світу?

Щоб допомогти вчителю розібратися в цих та інших професійних питаннях, психологи Новицька Н.І., Суліковська Л.М. провели тренінг з вчителями початкової школи, використовуючи проективні карти. Адже, робота з проективними картами звертає людину до її підсвідомості, пропонуючи самій розібратися в ситуації, яка відбувається, знайти певне рішення, сприяє розкриттю творчого потенціалу, створенню позитивної комунікативної обстановки, зменшенню страху критики, розвитку інтересу до самопізнання і саморозвитку.