Сім кольорів здоров’я

Усвідомлення важливості здорового способу життя та гармонійного розвитку, власної відповідальності та спроможності зберегти та зміцнити здоров’я, підвищити якість свого життя – надзвичайно важливі компетенції, якими мають оволодіти сучасні підлітки. 19 жовтня 2021 року в рамках співпраці з Навчально-науковим медичним інститутом ПЗВО КиМУ у Святошинському районі стартував новий проєкт для учнів 11-х класів — Health-ХАБ «Сім кольорів здоров’я, або Культура здорового способу життя в нових обставинах Ковід-19 та безпека життєдіяльності учнів». Health-ХАБ — це інтегрований освітній простір нового формату в закладах загальної середньої освіти, що об’єднує тих, хто бажає постійно розвиватися та дбати про своє здоров’я, хто шукає нові ідеї та знання зі здоров’язберігаючих технологій, хто прагне вдосконалити себе та бути причетним до позитивних суспільних змін. Мета освітнього простору нового формату – надавати можливості для різнобічного розвитку учнів зі здоров’язберігаючих технологій. Ідейницею, мотиваторкою та натхненницею проєкту стала доктор медичних наук, директорка Інституту Марина Олександрівна Павловська. Перший заклад освіти Святошинського району, де в рамках проєкту 19 та 20 жовтня 2021 р. відбувся дводенний Health-ХАБ, — Київська гімназія східних мов №1. Попередньо серед учнів 11-х класів гімназії було проведено анонімне гугл-опитування, що виявило велике зацікавлення підлітків та коло проблем, які б вони хотіли обговорити. Під час інтегрованих уроків, проведених 19 жовтня спільно із науковцями, медиками, здобувачі мали можливість дізнатися більше про різноманітні аспекти збереження свого здоров’я та підвищення якості життя, пройшли вимірювання рівня здоров’я та отримали індивідуальні рекомендації. Кольори здоров’я розглянули у різноманітних аспектах: червоний — «Work-life balance»; помаранчевий — «Свідоме харчування — це любов до себе»; синій -«Інформаційна гігієна»; зелений- «Життєдайний відпочинок: як правильно “вимикати” мозок»; голубий -«Боді-позитив — прийняття себе чи нехтування проблемою?»;
жовтий -«Життя – це рух! Здоровий спосіб життя — модно, корисно, престижно!»;
фіолетовий — «Чеклист: що таке здорові стосунки?».
20 жовтня інтегровані уроки для учнів 11-х класів у творчо-педагогічній синергії педагогів КГСМ №1 і викладачів КиМу пройшли в аудиторіях КиМУ. Уроки біології, хімії, історії, математики, анатомії людини, глибини мікробіології. І все це, до прикладу, у майже справжньому відділенні стоматології, реаніматології або залі суду. А ще учні й вчителі мали нагоду пройти коридорами, аудиторіями, лабораторіями, студіями КиМу, таким чином ознайомившись із цим закладом вищої освіти. Health-ХАБ став центром ініціатив та креативу, місцем народження нових ідей, реалізації неформального навчання, майстер-класів, інтегрованих уроків тощо – всього, що могло б змінити здоров’я дітей на краще та підвищити їх соціальну активність. Важливим є те, що саме за умови достатньої сформованості різноманітних інтересів, знань, умінь, життєвого досвіду учнів, мотивації на успішність, під час таких проєктів учні долучаються з інтересом до навчання, праці та моделюють наслідки власної майбутньої життєтворчості. Отже, життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості.
#Health_hub_KиМУ
#Health_hub_KGSM1
#здоровий_щасливий_мотивований
#health_діти
#Усе_буде_КГСМ1