15 грудня 2021 року успішно пройшов перший семінар із обміну досвідом керівників та викладачів середніх закладів освіти Китаю та 10 європейських країн, який був організований Центром мовної освіти та співпраці при Міністерстві Освіти КНР (教育部中外语言交流合作中心).
Для участі в семінарі були запрошені директори шкіл із Великобританії, Угорщини, Іспанії, Італії, Португалії, Росії, Словаччини, України, Фінляндії, Франції та Китаю. Директори шкіл, викладачі та керівники, відповідальні за організацію навчання іноземних мов із відділів управління освітою Китаю, поділилися досвідом та результатами досліджень. Спікерами під час семінару було внесено спільну пропозицію щодо поглиблення співпраці між Китаєм і ЄС у галузі інноваційної мовної освіти в початкових та середніх школах.
Від нашого закладу освіти в семінарі взяли участь директорка Київської гімназії східних мов № 1 Оксана Проскура, учителі китайської мови Людмила Сократова та Хань Ліна. Директорка гімназії у своїй доповіді розповіла не лише про діяльність Класу Конфуція, який діє в закладі, а й про досягнення гімназистів, які були учасниками різних заходів із китайської мови та культури на міжнародному рівні, в Україні та в стінах КГСМ №1, а також висловила думку щодо важливості організації курсів підвищення кваліфікації вчителів китайської мови, познайомила учасників із заходами щодо реорганізації навчання китайської мови в нашому закладі освіти: створення нових навчальних програм, апробацію навчальних матеріалів, упровадження інноваційних методів навчання. Директор підтримала інноваційний проєкт шкіл-партнерів із розвитку двостороннього обміну та співробітництва в галузі мовної освіти між китайськими та європейськими початковими та середніми школами, який сприятиме розвитку співробітництва, вихованню та навчанню більшої кількості молодих талантів, які володіють китайською та європейськими мовами. Учасниками семінару було висунуто багато корисних пропозицій щодо складання мовних програм, підвищення кваліфікації вчителів, обміну студентами тощо. Учасники семінару висловилися за поглиблення співпраці, створення ще більшої кількості проєктів із обміну у сфері освіти між Китаєм та Європою в початкових та середніх школах.
Чжао Гочен зазначив, що Центр мовної співпраці завжди надавав великого значення обмінам та співпраці з європейськими початковими та середніми школами в галузі китайської освіти. Підписання або виконання угод про співпрацю в галузі мовної освіти з відповідними європейськими країнами та направлення китайських вчителів сприяли розвитку викладання китайської мови в європейських початкових та середніх школах. Цей спільний проєкт також став моделлю китайсько-європейської співпраці в галузі мовної освіти.
Учасники семінару у своїх виступах загострили увагу на тому, що мовна освіта – важлива частина початкової та середньої освіти. Приділення уваги мовній освіті, розширення культурних обмінів та поглиблення практичного співробітництва – потреби різних країн у просуванні реформи початкової та середньої освіти, необхідність сприяти якісному розвитку початкової та середньої освіти у світі.
Участь у семінарі директорки гімназії та педагогів нашого закладу освіти сприяє кращому вивченню китайської мови та пізнанню культури Китаю не лише в Київській гімназії східних мов №1, а й розвитку китаїстики в Україні загалом.
Для участі в семінарі були запрошені директори шкіл із Великобританії, Угорщини, Іспанії, Італії, Португалії, Росії, Словаччини, України, Фінляндії, Франції та Китаю. Директори шкіл, викладачі та керівники, відповідальні за організацію навчання іноземних мов із відділів управління освітою Китаю, поділилися досвідом та результатами досліджень. Спікерами під час семінару було внесено спільну пропозицію щодо поглиблення співпраці між Китаєм і ЄС у галузі інноваційної мовної освіти в початкових та середніх школах.
Від нашого закладу освіти в семінарі взяли участь директорка Київської гімназії східних мов № 1 Оксана Проскура, учителі китайської мови Людмила Сократова та Хань Ліна. Директорка гімназії у своїй доповіді розповіла не лише про діяльність Класу Конфуція, який діє в закладі, а й про досягнення гімназистів, які були учасниками різних заходів із китайської мови та культури на міжнародному рівні, в Україні та в стінах КГСМ №1, а також висловила думку щодо важливості організації курсів підвищення кваліфікації вчителів китайської мови, познайомила учасників із заходами щодо реорганізації навчання китайської мови в нашому закладі освіти: створення нових навчальних програм, апробацію навчальних матеріалів, упровадження інноваційних методів навчання. Директор підтримала інноваційний проєкт шкіл-партнерів із розвитку двостороннього обміну та співробітництва в галузі мовної освіти між китайськими та європейськими початковими та середніми школами, який сприятиме розвитку співробітництва, вихованню та навчанню більшої кількості молодих талантів, які володіють китайською та європейськими мовами. Учасниками семінару було висунуто багато корисних пропозицій щодо складання мовних програм, підвищення кваліфікації вчителів, обміну студентами тощо. Учасники семінару висловилися за поглиблення співпраці, створення ще більшої кількості проєктів із обміну у сфері освіти між Китаєм та Європою в початкових та середніх школах.
Чжао Гочен зазначив, що Центр мовної співпраці завжди надавав великого значення обмінам та співпраці з європейськими початковими та середніми школами в галузі китайської освіти. Підписання або виконання угод про співпрацю в галузі мовної освіти з відповідними європейськими країнами та направлення китайських вчителів сприяли розвитку викладання китайської мови в європейських початкових та середніх школах. Цей спільний проєкт також став моделлю китайсько-європейської співпраці в галузі мовної освіти.
Учасники семінару у своїх виступах загострили увагу на тому, що мовна освіта – важлива частина початкової та середньої освіти. Приділення уваги мовній освіті, розширення культурних обмінів та поглиблення практичного співробітництва – потреби різних країн у просуванні реформи початкової та середньої освіти, необхідність сприяти якісному розвитку початкової та середньої освіти у світі.
Участь у семінарі директорки гімназії та педагогів нашого закладу освіти сприяє кращому вивченню китайської мови та пізнанню культури Китаю не лише в Київській гімназії східних мов №1, а й розвитку китаїстики в Україні загалом.